Southgate förstår kritiken mot Euros

Efter Englands match mot Slovenien sa Kane i en intervju att han spelade bättre än oss i den här matchen och tidigare.

Englands mål är att avancera till de 16 bästa med första plats i gruppen, så efter gruppspelets slut uppnådde det engelska laget sitt mål och avancerade framgångsrikt. Men efter avancemang fick det engelska laget kritik istället för uppmuntran från fansen.

Det mesta av denna kritik riktades mot tränaren Southgate och sällan mot spelarna, men Billiga England Fotbollströjor tränare kände sig också ledsen på grund av den många kritiken. Han sa i intervjun efter matchen att han tyckte den aktuella situationen var ovanlig efter att ha vunnit matchen firade fansen inte utan kritiserade. Han sa också att han kunde förstå utvärderingarna mot honom, och att dessa utvärderingar kan göra bättre framsteg för laget.

Samtidigt utvärderade Southgate också spelarna på planen. Han trodde att avbytarspelarna presterade mycket bra, även om de fortfarande misslyckades med att göra mål i sista stund och missade den bästa möjligheten att göra mål det slovenska laget gjorde ett mycket bra jobb defensivt, och alla spelare som spelade gjorde sin bästa prestation på planen.

Billiga England Fotbollströjor
Southgate förstår kritiken mot Euros

Det engelska laget har mött kritik sedan matchen mot Danmark Euro 2024 Fotbollströjor. Fansen kritiserade även det engelska laget tills de gick vidare till åttondelsfinalen. Stones sa i intervjun att han kunde förstå fansens besvikelse göra ett mål, sa han också att spelarna i framtiden kommer att fokusera mer på sig själva, träna hårt, strikt kräva sig själva och uppnå bättre resultat i nästa knockout-matcher.

Nyheten avslöjades också i intervjun att det kommer att bli svårare och svårare i de kommande spelen. Spelarna som kan komma in i topp 16 är väldigt starka, så de framtida spelen kommer inte att bli lätta, eftersom alla spelare försöker. bäst att tävla om utmärkelser, så vi kanske borde vara mer tålmodiga och stödja det England Fotbollströjor Barn laget.

Europacuptröjor finns att köpa i Vintage Tröjor!

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *